Πουλόβερ για κούπες

Πάντοτε αντιμετώπιζα το εξής πρόβλημα με το ζεστό καφέ. Μου παγώνει πριν προλάβο να τον τελειώσω. Τι πρωτότυπο;; 

Ψάχνοντας λοιπόν στο διαδίκτυο, να βρω λύση στο πρόβλημά μου. Έπεσα πάνω σε αυτό:


Πουλοβεράκι για κούπες. Καταπληκτική ιδέα!!!
Μου κρατάει ζεστό τον καφέ και δεν καίγονται τα χέρια.

Πιάστε τις βελόνες και αρχίστε δουλειά.!!! Για εσάς που ξέρετε από πλέξιμο, γίνετε εύκολα και γρήγορα.









_____ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ_____

Κάντε το σεμεδάκι και πάλι τάση

Το πέρασμα της κλωστής από τη βελόνα γίνεται παιχνιδάκι

Φτιάξε πουλοβερομαξίλαρο

 

Αν θέλετε να κρατήσετε στους σελιδοδείκτες σας (αγαπημένα), τη συγκεκριμένη ανάρτηση για να την βρίσκετε εύκολα όποια στιγμή θέλετε πατήστε  στο πληκτρολόγιό σας  Ctrl και D ταυτόχρονα.



9 σχόλια:

ειρήνη χειροποιήματα είπε... [Απάντηση]

Νομίζω οτι τα πλεκτά ήταν το must στη διακόσμηση στα πάντα φέτος!! Εγώ πάντως εγκρίνω κι επαυξάνω ;)

Φιλία είπε... [Απάντηση]

Καλά, πανέξυπνο!!!!
Έχω κι' εγώ το ίδιο πρόβλημα μα τον καφέ που κρυώνει και μου είναι πολύ χρήσιμο...
Ευχαριστούμε
Φιλάκια

jenny είπε... [Απάντηση]

Είσαι απίθανη !!!!!!!!
Μπράβο! Να τι θα κάνω τα μαλλιά που μου περίσεψαν και είναι λιγοστά.

jenny είπε... [Απάντηση]

έλα για ένα παιχνιδάκι από το σπίτι....Φέρε και τον καφέ σου....χι χι χι

Βίκυ είπε... [Απάντηση]

Χαχα, ωραία ιδέα και πολύ πρακτική!Μπράβο σου, ένα πουλοβεράκι φοριέται τώρα και από τις κουπίτσες!Καλό Σ/Κ!

Sophia είπε... [Απάντηση]

@ειρήνη χειροποιήματα
Και πολύ καλά κάνεις!! Καλό βράδυ!

Sophia είπε... [Απάντηση]

@jenny
Ερχομαι για το παιχνίδι με τον καφέ στο χέρι!!

Sophia είπε... [Απάντηση]

@Φιλία
Όλοι το ίδιο πρόβλημα!! χα! χα!! φιλιά καλό βράδυ!!

Sophia είπε... [Απάντηση]

@Βίκυ
Χα! χα! Παντού φοριέται ένα πουλόβερ!!

Δημοσίευση σχολίου

Αναφέρεται όνομα ή ψευδώνυμο όταν υποβάλετε σχόλιο «ως Ανώνυμος»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...