Σαπωνοποιία. Έρχεται ανάρτηση με οδηγίες



Βλέπω οτι υπάρχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον σχετικά με τα σαπούνια. Με ρωτάτε συνέχεια πολλές φίλες (και φίλοι) στο email, πως γίνονται τα σαπούνια και να σας δώσω τις συνταγές από τα σαπούνια που έχω αναρτήσει.
Η ενασχόληση με την Σαπωνοποιία κρύβει πολλές συγκινήσεις. Είναι μια πολύ δημιουργική διαδικασία. Το να χρησιμοποιείς σαπούνι, το οποίο έχεις φτιάξει εσύ με τα δικά σου υλικά, η προσμονή μέχρι να πιάσεις στα χέρια σου το πρώτο κομμάτι σαπουνιού, το να περιμένεις με αγωνία να ωριμάσει και να δεις τον αφρό από την πρώτη του πλύση, είναι κάτι υπέροχο.
Κρύβονται όμως κάποιοι μικροί κίνδυνοι και κάποια μυστικά.
Η διαδικασία θέλω να γίνει με ασφάλεια και σωστά, και να έχετε επιτυχία από την πρώτη φορά για να μην απογοητευτείτε.
Ετοιμάζω λοιπόν, μια ανάρτηση με αρκετές πληροφορίες, οι οποίες νομίζω θα σας βοηθήσουν να φτιάξετε το πρώτο σας σαπούνι χωρίς προβλήματα και με επιτυχία.

Λίγο ακόμα υπομονή και έρχεται η ανάρτηση με πλήρης οδηγίες
 Καλή σας ημέρα!!

6 σχόλια:

Έφη είπε... [Απάντηση]

Καλημέρα!
Περιμένουμε με ανυπομονησία!!! :-)))))))

tzeni xr. είπε... [Απάντηση]

Καλημέρα και απο μένα και εγω θα ήθελα να μάθω πως γινονται τα σαπουνακια αν και εχω ακουσει οτι εχει μεγαλη διαδικασια.

Ανώνυμος είπε... [Απάντηση]

Σοφάκι κάνε γρήγορα!! έχω έτυμα τα λάδια και περιμένουν τις οδηγίες σου φιλάκια. Σωτηρία

Μαiρη είπε... [Απάντηση]

Θα την περιμένω πως και πως!!!!

Φιλία είπε... [Απάντηση]

Περιμένουμε, Σοφία μου και ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι!!!
Πολλά φιλιά

εύα είπε... [Απάντηση]

κι εγώ περιμένω με ανυπομονησία!

Δημοσίευση σχολίου

Αναφέρεται όνομα ή ψευδώνυμο όταν υποβάλετε σχόλιο «ως Ανώνυμος»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...