Καναπές με παλέτες

Ομορφύνετε το μπαλκόνι ή τον κήπο με έναν καναπέ από παλέτες.



Αξιοποίηση κάθε «υλικού». 
Δύο παλέτες η μια πάνω στην άλλη και τέσσερα ροδάκια (κατά προτίμηση με φρένο). 
Τρίψιμο των επιφανειών και να στρογγύλεμα των γωνιών και των άκρων.  Λευκή αραιή μπογιά (εγώ χρησιμοποίησα πλαστικό) για να χρωματίζει το ξύλο χωρίς να του παραμορφώνει τις επιφάνειες, αφήνοντας διακριτές τις ραβδώσεις του ξύλου και οπτικά αλλά και με την αφή.





Μια πινελιά ρετρό με αυτά τα πολύ όμορφα σχέδια σε διάφορα σημεία (από σφραγίδα μη φανταστείτε)


Ματ βερνίκι σε σπρέι για μεγαλύτερη προστασία από τις διαβρώσεις. Είναι πολύ βολικό γιατί στεγνώνει γρήγορα και μέσα σε 15 λεπτά μπορούμε να συνεχίσουμε να δουλεύουμε.

Τέλος βρείτε μερικές πολύ όμορφες μαξιλάρες ή μαξιλάρια από απλό αφρολέξ όπως έχω κάνει εγώ και ιδού…
Λοιπόν ξεκινήστε να ψάχνεται για Παλέτες. 
Είναι πολύ ωραίο «υλικό» για διάφορες κατασκευές.

Πείτε μου αν σας αρέσει. Η γνώμη σας έχει σημασία...

9 σχόλια:

sofia pouli είπε... [Απάντηση]

φανταστικο αυριο ξεκιναω εχω πολλες παλλετες μπραβο.........

εύχομαι... είπε... [Απάντηση]

Πολύ ωραία ιδέα. Μου αρέσει και πολύ το χρώμα! άσπρο for ever!!!

Sophia είπε... [Απάντηση]

Sofia αν έχεις παλέτες είσαι πολύ τυχερή. Εγω με δυσκολία βρήκα 2. Ξεκίνα λοιπόν, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

Sophia είπε... [Απάντηση]

εύχομαι... Πραγματικά το λευκο είναι οτι καλύτερο ειδικα για εξωτερικό χώρο... Και μην το φοβηθείτε απο πλευράς λερώματος, αν γίνει καλη επεξεργασία εξ' αρχής δε θα υπάρχει κανένα πρόβλημα.

Eustathia είπε... [Απάντηση]

Πολύ όμορφο!!! Θυμίζει νησί, καλοκαιράκι κ διακοπές....!!!!!

Miss Marple είπε... [Απάντηση]

Καλά είναι τέλειο!!!!
Well done!

Ανώνυμος είπε... [Απάντηση]

πολυ ωραιο!

Αριστοτέλης είπε... [Απάντηση]

Πολυ ωραιο πολυ καλη δουλεια μπραβο. Μου δωσατε ιδεα για καναπε για το μπαλκονι μου. Αφρολεξ για μαξιλαρια ξερει κανεις που βρισκω?

Makis Vasilopoulos είπε... [Απάντηση]

Ωραία Ιδέα! θα φτιάξω έναν για το μπαλκόνι μου, γιατί για το σαλόνι πήρα δύο καναπέδες από εδώ https://e-metaxakis.com/esoterikos-horos/kanapedes

Δημοσίευση σχολίου

Αναφέρεται όνομα ή ψευδώνυμο όταν υποβάλετε σχόλιο «ως Ανώνυμος»

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...